Post by mortmukveduge on Mar 8, 2022 22:33:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Plane Robots - Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Plane Robots - Idle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel goud ▞▞▞
▞▞▞ Merge Plane Robots - Idle Game 2022 version ▞▞▞
Cool, maar het blijft me vertellen om robots te kopen.
Deze game is echt leuk en is erg leuk om samen te voegen en ik vind het echt leuk, maar ik wenste ook nieuwe speurtochten
Het is geweldig en een geweldig spel om te spelen als je je verveelt !!
HOU VAN DE ROBOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een beetje saai, maar ik vind het leuk, het maakt me niet uit of ik het niet leuk vind
ورائعة جدا جدا جدا
Dit spel is geweldig en gemakkelijk te verwijderen. Goed gedaan!
Het is leuk en ik heb ook veel andere samenvoegspellen gespeeld en ze zijn ook leuk, ga zo door jongens
Superhero War: Robot Fight Δράση eup
Geweldig bedankt voor de uitnodiging al was het gewoon geweldig
Ik vind het leuk. Super leuk. Het verdient een 5 *
Kan geen robots op pads plaatsen zonder deze advertentie te bekijken elke andere knop drukt, de advertenties in deze game zijn allemaal 25 tot 30 seconden lang en het is belachelijk dat sommige advertenties worden verwijderd
Ik ben dol op deze game, ik heb meer dan 30mil gemaakt in 1,30 uur
Dit is een leuk spel
Mama
Dit is een goed spel! Het is ZO verslavend.
1AM zei dat hij niet de enige persoon in zijn kantoor was die niet beroofd is
Het is cool, leuk en uitdagend en het helpt me met mijn wiskunde op de middelbare school
Echt leuk
Geweldig bedankt voor de update
vriendin
Merge Plane Robots - Idle Game Dažādas spēles xbh
Merge Plane Robots - Idle Game Dažādas spēles orr
Ik denk niet dat ik het zal haten. Ik hou van snelheid en de robots zijn snel
Merge Plane Robots - Idle Game કેઝ્યુઅલ wusr
Ik leer zo snel
Ik dik dit spel vrienden
KLEINZOON ZET HET AAN ZONDER TOESTEMMING IK HEB HET UITGESCHAKELD SORRY JONGENS IK HEB HET NIET GESPEELD
Leuk spel dus ossm
Niet slecht
het ergste
Geen leuk spel
Simpel maar leuk.
Het beste spel ooit
Steeds als ik op robot klik komt er twee robots gratis voor een filmpje
😄😄😄!!!!!, ik vind het zo leuk! de 4e robot is de beste😍😍
Wanneer kunnen we een update verwachten met Robots die level 41 zijn gepasseerd?
toen ik uit het spel kwam, wordt een deel van mijn voortgang niet opgeslagen en dan duurt het lang voordat ik bij de volgende robot kom omdat ik moet malen
Deze game is zo cool, het is mijn eerste keer dat ik speel en het is de beste merge-game
Geweldig uitziende game, waanzinnige hoeveelheid pop-ups voor advertenties
Ttttttgg voor jou
Goede graphics beter dan samenvoegplannen
Merge Plane Robots - Idle Game ง่ายๆ egpj
Samenvoegen van robots is de beste game-robot die ik ooit heb gezien
Het doet me zo aan transformatoren denken en ik ben dol op transformatoren, dus voor mij is dit een goede app
Slechtste game ooit, zelfs ik had een biljoen munten die ik daar niet aan heb uitgegeven
Deze game zou online gevechten moeten hebben
beste game ooit dit is de beste game die je ooit zou moeten spelen, want toen ik het voor het eerst begon te spelen, ging ik supersnel naar boven, je zou dit spel moeten spelen
Dit is gelukkig
3 sterren omdat ik elke keer dat ik een robot koop moe ben, hij vraagt om hem te upgraden door een advertentie te bekijken en het is zo vervelend, repareer dit alstublieft
Helaas moet ik 1 ster geven. Het spel is zo goed als dood. Ze hebben onlangs een update uitgebracht die veel functies heeft verbroken, zoals online geld verdienen en een aantal robots kopen, waarbij je geld wordt ingenomen en het spel vastloopt. Ik heb de ontwikkelaars 2 weken geleden een e-mail gestuurd, maar er is geen oplossing gevonden.
Het spel schat jij de hele tijd, het zal je niet vertellen wat je met de hand moet doen
Reden waarom ik 1 zei omdat ik de afgelopen dagen de rode dozen niet eens meer kan krijgen.
Ik ben dol op het samenvoegen van een robot, maar ik heb nog nooit een robot samengevoegd, maar het is nu de eerste keer dat ik een robot samenvoeg